czwartek, 29 sierpnia 2013

Niespodziewana przesyłka! Jamar

Całkiem niedawno informowałam Was o  przesyłce której się nie spodziewałam. Co w niej się znajdowało ?






Po otwarciu moim oczom ukazał się list w którym  dziękują mi za udział w akcji "Zostań  ambasadorem " na fanpage   Marynujemy na Facebooku.

A w głębi kartona dokładnie pozawijane buteleczki octu od firmy Jamar .





Myślę że na tą porę to odpowiednie produkty do testowania.Przepisy z udziałem octu firmy Jamar znajdziecie na moim drugim blogu Gotuj razem ze mną !




Paczuszka zawierała:

- ocet jabłkowy 6%
- ocet winny  z białego wina 6%
- ocet winny z czerwonego wina 6%
- ocet winny balsamiczny 6%
- ocet spirytusowy 10%
-  łopatkę drewnianą
-  oraz torbę ekologiczną



3 komentarze:

  1. gratuluje.fajna paczka.tez próbuje zostac ambasadorem.sorki nie ja.moja narzeczona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie się tutaj podoba!

    Zapraszam do Nas : http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń