wtorek, 20 sierpnia 2013

Luksusowy krem przywracający gęstość skórze -Eveline cosmetics -OPINIA



Krem luksusowy przywracający gęstość skórze otrzymałam od Firmy EVELINE  COSMETICS. Intensywna kuracja dla skóry suchej i wrażliwej.








Moja skóra była bardzo sucha i wrażliwa,nie wszystkie kremy które stosowałam nadawały się.Często po rozsmarowaniu kremu czułam że skóra twarzy okropnie piecze ,mimo iż producent zapewniał że jest to  krem do cery wrażliwej.Od kiedy zaczęłam stosować luksusowy  krem EVELINE  COSMETICS  który głęboko ożywia ,regeneruje , nawilża moje problemy znikły .Skóra stała się ożywiona  ,wygładzona , elastyczna .Podczas stosowania nie piecze , ma bardzo przyjemny zapach,szybko się wchłania. Posiada bardzo praktyczne pudełko 200ml. ,nie stwarzające problemu z wydobyciem kremu.Ten produkt spełnia moje oczekiwania.








Zapraszam   EVELINE COSMETICS


1 komentarz:

  1. Tego akurat kremu nie używałam, ale z serii SOS polecam bardzo balsam. Świetnie nawlilża wysuszone partie ciała, szybko się wchłania, ma dobrą cenę. Moim zdaniem warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń