poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Mam Baby butelka antykolkowa - opinia




MAM Anti-Colic 160 ml (0+ miesiąca)


Na Zlocie Blogerek otrzymałam dla mojej córeczki butelkę antykolkową , od Firmy Mam Baby .Bardzo się ucieszyłam gdyż z synkiem przeszłam kolkę  i wiem co to za ból dla dziecka a dla mnie jakie umęczenie.Butelka Mam Anti-Colic 160ml. jest prosta w użyciu ,posiada zawór w dnie butelki który odprowadza powietrze. Dzięki temu nasze dzieci podczas jedzenia nie nałykają się powietrza .Są kolorowe , kształt  butelki odpowiednio dobrany do reki .Moja córcia chętnie pije z butelki nie ma kolki .Serdecznie polecam!









Zalety:
- odkręcane dno
- zawór w dnie butelki odprowadzający powietrze
- zewnętrzna osłona na smoczek
- atrakcyjny dresing
- wolny przepływ płynów
- prosta w użyciu
- funkcja samosterylizacji
- cena


Wady:
- brak

Zapraszam do zapoznania się z produktami Firmy Mam Baby kliknij tutaj
NOWOŚĆ!   Funkcja samosterylizacji

Butelka Anti-Colic


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz