poniedziałek, 29 lipca 2013

Napoje Fortuna - mniej znaczy wiecej!

Po długiej przerwie,zostałam Ambasadorką    STREETCOM  ,w kampanii marketingu rekomendacji.






Na pewno nie jedna osoba z Was miała styczność ze  stroną  Streetcom.pl
Rejestrując się na stronie mamy możliwość wzięcia udziału  w wielu akcjach testowania produktów.
Ja miałam już kilka kampanii , napoje Fortuna to kolejna z nich.Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tak pokaźnej paczki.Jestem miło zaskoczona.


Napoje   Fortuna 





Paczka zawierała  24 napoje o rożnych smakach.



-Jabłko Papaja i Trawa Cytrynowa
-Cytrusy i Trawa Cytrynowa
-Jabłko Arbuz i Mięta


od Producenta :


Napój idealny
Czy komponując napój dla siebie położyłbyś szczególny nacisk na:
lekki, owocowy smak, wysoką zawartość soku, naturalną wodę
mineralną, ograniczenie kalorii i odrzucenie cukru oraz słodzików?
A zatem Fortuna ma coś dokładnie dla Ciebie!
Mało kalorii, dużo soku!
Nowe napoje Fortuna to propozycja dla osób, które szukają
produktów prostych bez zbędnych, sztucznych dodatków.
Wiadomo, że najzdrowsze jest zwykle to, co jest najprostsze,
dlatego nasz produkt może być smaczną podstawą zdrowej,
codziennej diety.
W pracy czy w drodze - napoje Fortuna
zawsze z Tobą!


Czas zacząć testowanie !

2 komentarze: