środa, 17 lipca 2013

Mata edukacyjna Bright Starts -DUMEL









Mata edukacyjna Bright Starts która otrzymałam podczas Pierwszego Zlotu Blogerek Testerek, to wszechstronna "zabawka" dla dzieci już od  2 miesiąca życia.Mata gra, świeci,reaguje muzyka na ruchy dziecka.Córka bardzo ja lubi mimo  iż ma zaledwie 4 miesiące. Początkowo  tylko patrzyła na wiszące zabawki i duże obrazki na macie.Teraz zauważyła możliwość kopania nóżkami w matę co powoduje ,włączanie się rożnych dźwięków.Mata nie jest monotonna, zabawki można przewieszać   z górnych łuków na boki maty oraz na specjalna poduszkę dołączoną do zestawu, która umożliwia  ,dzięki specjalnemu kształtowi  (kształt rogala) leżenie dziecku na pleckach i na brzuszku.









Poza tym do maty dołączony jest stolik składany z dwóch części,jedna część manualna ,druga część grająca.








 Początkowo stolik można rozłożyć i elementy dołączyć do maty, a gdy dziecko raczkuje,stolik można złożyć i  otrzymujemy mały edukacyjny  stolik 30cm. Dla mnie jako mamy najważniejsze jest to  iż córeczka zajęta zabawą na macie rozwija się  a ja mam czas na ogarnięcie prac domowych i chwilę dla siebie .


Zapraszam do zapoznania się z produktami Firmy  DUMEL kliknij tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz