poniedziałek, 11 listopada 2013

Szampon BingoSpa z minerałami Morza Martwego z odżywką keratyna i spirulina - opinie




BingoSpa to już 5 edycja współpracy z blogerami .Do przetestowania wybrałam szampon z minerałami Morza Martwego z odżywką keratyna i spirulina. Moje włosy od jakiegoś czasu bardzo się przetłuszczały , po umyciu problemem stało się ich  rozczesywanie.Z niecierpliwością  czekałam na przesyłkę ,kiedy dotarła, moim oczom ukazała się wielka butla 1 l. objętości szamponu w kolorze błękitnym.Szampon posiadał bardzo delikatny ,   przyjemny zapach. Z wielkim zainteresowaniem efektami zaczęłam używać szamponu BingoSpa z minerałami Morza Martwego z odżywką.Pierwszy raz używając, zwróciłam uwagę na to ,że szampon ma odpowiednią konsystencję , bardzo dobrze się pieni i jest łatwy do spłukiwania .Po umyciu włosy pozostają lśniące ,odżywione ,doskonale się rozczesują.Szampon BingoSpa  z minerałami Morza Martwego z odżywką keratyna i spirulina  nie  podrażnia skóry. Szczerze polecam .






Zalety :
odpowiednia konsystencja
przyjemny zapach
duża wydajność
doskonale odżywia włosy
dobrze się pieni

Więcej informacji na temat produktów BingoSpa kliknij tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz