wtorek, 12 listopada 2013

Beer Fingers - podwójne paluszki




Dzięki uprzejmości Firmy Beer Fingers  miałam możliwość spróbowania   podwójnych paluszków.

Moja paczuszka zawierała podwójne paluszki:
- w polewie
- solone
- z sezamem















Przyznam szczerze gdy jadłam zwykłe paluszki zawsze w paczce szukałam tych które były razem sklejone.Firma Beer Fingers wyszła na przeciw naszym oczekiwaniom i zaczęła produkować paluszki podwójne.Najbardziej do gustu przypadły mi paluszki podwójne w polewie czekoladowej.Paluszki podwójne są idealnie słodkie , chrupiące , smaczne.Paluszki z sezamem oraz solone w moim domu  podbiły gusta mężczyzn. Doskonale nadają się jako przekąski do kawy ,piwa.Według mnie są grubsze i  lepsze od tradycyjnych paluszków.Zagoszczą w moim domu na stałe .

Więcej informacji kliknij tutaj

1 komentarz: