niedziela, 14 października 2012

Szampon dla niemowląt i dzieci Firmy Skarb Matki

Dzięki Firmie Skarb Matki miałam okazję przetestować szampon.


Moje wrażenie:
Szampon pozytywnie mnie zaskoczył podczas  kąpieli dzieciaki chętnie myły głowy nie było strachu że  znowu oczy będą szczypać dla mnie to Wielki Plus.

Zalety:
-wydajny
-nie szczypie w oczy
-delikatnie oczyszcza skórę głowy , szczególnie po zastosowaniu oliwki na ciemieniuchę
-daje efekt miękkich włosów
-bezzapachowy

Poznajmy Firmę Skarb Matki

Produkujemy kosmetyki dla niemowląt i dzieci pod marką Skarb Matki kosmetyki dla 

przedszkolaków pod marką Skarb Matki FUN oraz kosmetyki dla kobiet w ciąży i młodych 

mam pod marką Skarb Matki Femina.
Firma istnieje od ponad 60 lat. Została założona przez magistra farmacji - Władysława 

Makarczyka. Obecnie prowadzona jest przez inż. chemika Dariusza Makarczyka (II pokolenie) 

oraz Paulinę Makarczyk i Pawła Makarczyka (III pokolenie).

Jeżeli chcielibyście poznać  więcej produktów Firmy Skarb Matki  kliknij tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz