sobota, 5 lipca 2014

Kapsułki piorące Vizir - nowe testowanie

Wczoraj zawitał do mnie kurier z paczką.Otrzymałam ją w ramach projektu trnd .Trnd jest społecznością marketingową ,wraz z 4.000 partnerów trnd przez 8 tygodni będziemy poznawać kapsułki piorące Vizir .
Moja paczka zawierała :
dla mnie
-1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Orginal Fresh 15 szt.
-Przewodnik projektu
-Książeczka "Twoje badania opinii"

do przekazania innym:
-1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Orginal Fresh 15 szt.
-20 ulotek Vizir

Już nie długo przedstawię opinie na temat kapsułek piorących Vizir.






6 komentarzy:

  1. czy ja już mówiłam,że Ci zazdroszczę?? :P
    Czekamy na recenzję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również miałam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Kampania w trnd jest moją pierwszą w życiu, a już jestem uzależniona. Mam okazję testować świetny produkt i obdarować nim rodzinę i przyjaciół. Opinie na temat kapsułek są bardzo pozytywne. Pranie z nimi jest szybkie i wygodne, problem dozowania i odmierzania proszku znika sam. Kapsułki nadają się również do prania ubranek niemowlęcych, chociaż żeby usunąć najtrudniejsze plamy (np. z kupki) dobrze jest zastosować dwie sztuki. Dla mnie super!!!

      Usuń
  3. Ja od niedawna używam do prania kapsułek, obecnie mam możliwość testowania kapsułek z Vizira Original Fresh. Problem zabrudzonej szuflady pralki zniknął natychmiast :) Kapsułkę umieszcza się bezpośrednio w bębnie pralki, rozpuszcza się nawet w niskich temperaturach. Służą do prania zarówno ubrań białych jak i kolorowych, kapsułki dopierają nawet bardzo zabrudzone tkaniny. To wszystko sprawia, że użycie kapsułek jest wygodne i szybkie :) Polecam wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku też się sprawdziły ,są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz już męczyć się odmierzaniem proszku czy płynu do prania. Wrzucasz po prostu kapsułkę piorącą do pralki i gotowe.

    OdpowiedzUsuń