piątek, 20 września 2013

Żel pod prysznic Biały Jeleń - recenzja







Żel pod prysznic Biały Jeleń otrzymałam na Zlocie Blogerek ,dzięki temu miałam możliwość poznania i wypróbowania .Biały Jeleń żel pod prysznic z ekstraktem babki lancetowatej i dzikiej róży ,hipoalergiczny.
Butelka 250ml.  idealnie profilowana do dłoni. Po otwarciu butelki unosi się aromatyczny zapach jabłek , który pozostaje na skórze długi czas po kąpieli. Dużym plusem jest to że żel  idealnie się pieni .Nie podrażnia skóry mimo iż mam bardzo wrażliwą .Po użyciu pozostaje świeża, rozświetlona miła w dotyku.






Zalety :
łatwa aplikacja
dobrze się pieni
przepiękny zapach
idealny  dla skóry wrażliwej
doskonale nawilża , rozświetla ,wygładza
wygodne opakowanie

Więcej informacji na temat produktów :  Biały Jeleń

2 komentarze:

  1. Ja na co dzień używam Mydła Biały Jeleń.Jestem bardzo zadowolona gdyż moja skóra jest uczulona na zwykłe mydła i nie mogę ich używać.pozdrawiam wszystkich, którzy używają Białego Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Biały Jeleń" jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń