poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pierwszy Zlot Blogerek - Testerek

W piątkowe  popołudnie miałam możliwość uczestniczenia w Pierwszym Zlocie Blogerek - Testerek.





 Jako osoba która zgłosiła się na zlot , miałam pewne obawy ,gdyż nie wiedziałam co mnie spotka.Jednak myliłam się ,spotkanie z dziewczynami- blogerkami ,oraz   przedstawicielką Firmy MAM Baby okazało się wspaniałe.Dziewczyny były  wesołe ,  kontaktowe a Pani  Asia  zapoznała nas ze wszystkimi produktami Firmy MAM Baby i opisała je szczegółowo.

Nasze spotkanie rozpoczęło się od przedstawienia się , każda z nas otrzymała przypinki z imieniem oraz adresem swojego bloga.



Następnie Pani Asia  rozpoczęła prezentację Produktów MAM Baby.












Z wielkim zainteresowaniem słuchałyśmy Pani Asi, dzięki jej prezentacji uzyskałyśmy wiele cennych informacji.Poznałyśmy nowości jakie zostały wprowadzone przez Firmę MAM Baby .Pani Asia okazała się bardzo sympatyczną osobą.Na koniec prezentacji otrzymałyśmy upominki  od Firmy MAM Baby.
Po zakończeniu prezentacji zjadłyśmy słodki poczęstunek.





Prezent dla mojej córci:



Serdecznie dziękuję dziewczyną które wpadły na wspaniały pomysł zorganizowania Zlotu Blogerek - Testerek 

Po zlocie w moim domu zagościły upominki od Firm które nas sponsorowały.
Już niedługo na moim blogu relacja ze zlotu .

1 komentarz: