czwartek, 24 stycznia 2013

SanaVita - Nopalina

Niedawno otrzymałam  przesyłkę która bardzo mnie ucieszyła. Przedstawiam produkt ,który pomoże wielu osobom walczącym z nadwagą .


Nopalina jest to w 100% naturalna ,nieprzetworzona chemicznie .

Składniki:

-otręby owsiane
-kanadyjskie nasiona lnu
-otręby pszenne
-łodyga opuncji  figowej
-łuski nasion babki jajowatej
-wyciąg z owoców pomarańczy
-wyciąg z owoców jabłka
-wyciąg z owoców grejpfruta
-wyciąg z owoców ananasa .

Nopalina :
- wspomaga odchudzanie
- reguluje mase ciała
- ułatwia trawienie
- wspomaga regularne wypróznienie
- hamuje apetyt
- powoduje uczucie sytości
-oczyszcza organizm
- przyspiesza metabolizm tłuszczów i węglowodanów

Sposób użycia:
1łyżkę stołową proszku wymieszać z 1 szklanką wody ,soku  lub mleka .Pozostawić do namoczenia od 5 min. do 30 min..Przygotowany napój pić dwa razy dziennie.


Neopalina  usuwa przyczynę nadwagi oraz jej symptomy .Działa na główne mechanizmy odpowiedzialne za  utratę wagi ,ograniczenie łaknienia ,regularny metabolizm, oczyszczanie jelit,oraz spalanie tłuszczów .Zawarty błonnik nie ulega stwardnieniu w przewodzie pokarmowym a dzięki dużej zdolności absorbowania wody ,przyczynia się do zwiększenia masy stolca , co korzystnie wpływa na pasaż jelitowy i regulacje wypróżnień.Wysoka zawartość błonnika ,powoduje uczucie sytości ,co pomaga obniżyć apetyt.Nasiona lnu wspomagają pracę żołądka i jelit ,wpływając korzystnie na układ trawienny .Sproszkowany kaktus wspomaga metabolizm tłuszczów i węglowodanów.

Z wielka nadzieją  zabrałam się do stosowania Nopaliny.Efekty były  już widoczne podczas pierwszego dnia w którym wypiłam dwie szklanki przygotowanego napoju.Mój organizm nie dopominał się o posiłek ,miałam uczucie sytości .Neopaline stosuje już siedem dni ,po tak krótkim czasie zgubiłam 3 kilogramy bez trudu .
Odzyskałam wiarę że bez głodówek wrócę do dawnej formy .Produkt ten jest gony polecenia .

Więcej informacji na temat Nopaliny możecie uzyskać  SanaVita "Nopalina"
Zapraszam do zapoznania się z produktami  http://www.sanavita.com.pl/

2 komentarze: